Information inför terminsstarten hösten 2026
Välkomna till en ny hösttermin på Bruksgymnasiet.

Höstterminen 2026 börjar enligt följande tider:

Åk 1
Tisdag 18 augusti kl. 08.45
Upprop i skolans matsal, Zodiaken.

Åk 2 & 3
Onsdag 19 augusti kl. 08.45
Samling på Stora torget.
Därefter mentorstid och undervisning enligt schema.

Hjärtligt välkomna!

P.S. Glöm inte bort att följa oss på sociala medier. Ni hittar oss på Facebook, Instagram och TikTok. D.S.